Οι 10 ιδανικές τροφές που πρέπει να υιοθετήσεις!

pligouri_vromisΤροφές που είναι ιδανικές για το στομάχι σου και θα σου δώσουν πολλά χρήσιμα στοιχεία για τον οργανισμό σου.

 

 

 

 

Δες ποιες είναι:

1. Πλιγούρι βρώμης

Δημιουργεί προστατευτικό στρώμα στην επένδυση του στομάχου, που αποτρέπει το υδροχλωρικό οξύ να προκαλέσει βλάβη στα τοιχώματα του στομάχου. Περιέχει και διαλυτές φυτικές ίνες που χαμηλώνουν τα επίπεδα της χοληστερόλης.

fagopyros2. Φαγόπυρο

Το φαγόπυρο ενεργοποιεί το πεπτικό σύστημα. Είναι εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης, σιδήρου και βιταμινών.

 

 

 

 

3. Kουάκερ καλαμποκάλευρο

Βοηθά στην απομάκρυνση τοξινών και βαρέων μετάλλων από τον οργανισμό, επαναφέροντας την εντερική μικροχλωρίδα και χορταίνει για αρκετή ώρα.

4. Φύτρο σιταριού

2 κουταλιές φύτρου σιταριού παρέχει το 15% της συνιστώμενης καθημερινής ποσότητας βιταμίνης Ε και το 10% της συνιστώμενης καθημερινής αξίας φολικού οξέως. Συντελεί στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

5. Αυγά

Η κατανάλωσή τους για πρωινό μπορεί να μειώσει την καθημερινή πρόσληψη θερμίδων σε μεγάλο βαθμό.

6. Καρπούζι

Παρέχει μεγάλη ποσότητα υγρών και κάνει καλό στην όραση και τη καρδιά.

7. Μύρτιλα

Βοηθούν τη μνήμη και ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση και τον μεταβολισμό, ειδικά αν τα τρως για πρωινό.

8. Ψωμί ολικής αλέσεως χωρίς μαγιά

Δίνει υδατάνθρακες και άλλα χρήσιμα θρεπτικά στοιχεία που περιέχονται στο ψωμί.

9. Καρύδια

Τα καρύδια, αν τρώγονται για πρωινό, βελτιώνουν την υγεία του πεπτικού συστήματος και επαναφέρουν το pH του στομάχου.

meli-11-kai2-xriseis-ektos-kai-entos-kouzinas10. Μέλι

Ξυπνά τον οργανισμό, παρέχοντας δύναμη και ενέργεια. Ενισχύει την εγκεφαλική λειτουργία και αυξάνει τα επίπεδα της σεροτονίνης, της ορμόνης που μας κάνει να αισθανόμαστε καλά.

You may also like

Κοινοποίηση: