Διατροφή-Μαγειρική-Ζαχαροπλαστική.Υγιεινή Διατροφή

Ποια είναι η αξία της σωστής διατροφής και πώς μπορούμε εύκολα να τρεφόμαστε καλύτερα.

436{icon} {views}

 

Το γνωρίζατε ότι ο στόχος πίσω από την καθιέρωση της 16η Οκτωβρίου ως Παγκόσμιας Ημέρας Διατροφής το 1980, ήταν να ευαισθητοποιηθεί το κοινό για το πρόβλημα της πείνας στον κόσμο;

37 χρόνια μετά, ο μισός πλανήτης εξακολουθεί να αντιμετωπίζει μεγάλα προβλήματα έλλειψης τροφής, ενώ ταυτόχρονα ο άλλος μισός αντιμετωπίζει προβλήματα έλλειψης σωστής τροφής! Η χώρα μας φυσικά δεν αποτελεί εξαίρεση… Μερικά από τα αίτια γι’ αυτό είναι η υπερκατανάλωση, η έλλειψη χρόνου και η μόλυνση του περιβάλλοντος που περνά στις τροφές που καταναλώνουμε.

Η Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής είναι μια καλή ευκαιρία να θυμηθούμε ποια είναι τα «Ναι» και τα «Όχι» της διατροφής μας!

ΝΑΙ στα φρούτα και τα λαχανικά που είναι πλούσια σε βιταμίνες, φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά και πολυφαινόλες (αντιοξειδωτικές ουσίες που βοηθούν στην καταπολέμιση του στρες και των μολύνσεων).

Tip: Βρείτε τα αγαπημένα σας φρούτα και προσπαθήστε να τα εντάξετε στην καθημερινή σας διατροφή. Ο στόχος σας θα είναι να φτάσετε σιγά-σιγά στα 3 φρούτα την ημέρα!

ΝΑΙ στα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός και οι σαρδέλες, τα οποία είναι πλούσια σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, συμβάλλουν στη μείωση των επιπέδων των λιπιδίων στο αίμα και βοηθούν στη πρόληψη καρδιαγγειακών παθήσεων.

Tip: Βρείτε νέες λαχταριστές συνταγές που θα μεταμορφώσουν το ψάρι σε μια γευστική απόλαυση για εσάς και τα παιδιά. Ο στόχος σας θα είναι να εντάξετε το ψάρι τουλάχιστον μία φορά στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής.

ΝΑΙ στα γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλών λιπαρών τα οποία περιέχουν ευεργετικές για τον οργανισμό μας ουσίες, όπως ασβέστιο και κάλιο, βιταμίνες Α, C και B2 ενώ συνδέονται και με την αύξηση της”καλής” χοληστερόλης (HDL).

Tip: Ένα γιαούρτι με μέλι και ξηρούς καρπούς μπορεί να αποτέλεσει το τέλειο επιδόρπιο για εκείνες τις «δύσκολες» στιγμές που θέλετε να φάτε οπωσδήποτε γλυκό! Ο στόχος σας είναι να καταναλώνετε καθημερινά 3 μερίδες γαλακτοκομικών (γάλα, τυρί, γιαούρτι).

ΟΧΙ σε τροφές που περιέχουν μεγάλες ποσότητες από κορεσμένα λίπη, όπως βούτυρο, λίπος κρέατος, πέτσα πουλερικών, τηγανιτά, έτοιμα φαγητά (fast food) και γλυκά, καθώς και γαλακτοκομικά πλήρων λιπαρών.
Το κορεσμένα ή αλλιως τρανς λιπαρά συνδέονται άμεσα με την αύξηση της χοληστερίνης.

Μην ξεχνάτε: Η σωστή διατροφή είναι άμεσα συνδεδεμένη με την καλή υγεία, τη μακροζωία, την ενέργεια και την καλή διάθεση!

πηγή epithimies.gr

 

You may also like

Κοινοποίηση: