Ποια ξερά φρούτα και ξηρούς καρπούς πρέπει να τρως.

apoksiramena-froyta

Ξηροί Καρποί.

Αμύγδαλα. Πλούσια σε βιταμίνη Ε  , περιέχει μαγνήσιο , πρωτεϊνες , φυτικές ίνες , κάλιο, ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο και πολυακόρεστων λιπαρών.

Goji.Τα goji είναι μικροί κόκκινοι καρποί στο μέγεθος της σταφίδας και προέρχονται από ένα θάμνο που φύεται στο Θιβέτ. Είναι πλούσιοι σε βιταμίνες (Α,Β,C,Ε), αμινοξέα, αντιοξειδωτικά και μεταλλικά στοιχεία, ιδίως σίδηρο. Βοηθούν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, στην καλή λειτουργία του ήπατος, της όρασης, του νευρικού συστήματος και των νεφρών, στην βελτίωση της κυτταρίτιδας και της ερωτικής διάθεσης. Θεωρούνται φυσικό αντικαταθλιπτικό γιατί ανεβάζουν γενικά την διάθεση. Θα τα βρείτε σε μορφή χυμού, αποξηραμένα και σε μορφή συμπληρώματος.

Ηλιόσποροι.Μία μικρή χούφτα από ηλιόσπορους, εφοδιάζει τον οργανισμό μας, από μία πληθώρα θρεπτικών συστατικών όπως σίδηρο, χαλκό, μαγνήσιο, σελήνιο, φώσφορο, ψευδάργυρο αλλά και βιταμινών όπως βιταμίνη Ε, φυλλικό οξύ, βιταμίνη Β3, βιταμίνη Β1 και βιταμίνη Β6.

siko-600x600

Φρούτα.

Το Μήλο . Μπορεί να έχει τις περισσότερες θερμίδες από τα άλλα φρούτα και αυτό γιατί χάνει μεγάλο ποσοστό νερού κατά την αποξήρανση του δεν παύει όμως να είναι πλούσιο σε κάλιο και φυτικές ίνες.

Σύκο πλούσιο σε ασβέστιο , μαγνήσιο και κάλιο ενώ περιέχει την μεγαλύτερη ποσότητα σε φυτικές ίνες.

Σταφίδες άσπρες.  Οι σταφίδες είναι πλούσιες σε βιταμίνες Α , Β και σίδηρο .Επίσης βοηθά στην δυσκοιλιότητα και τη χοληστερίνη.

 

Δαμάσκηνο. Το ξερό δαμάσκηνο περιέχει βιταμίνες Α, Β καροτόινη και του συμπλέγματος Β που δίνουν ενέργεια και ευεξία.

 

 

 

 

You may also like

Κοινοποίηση:

Ακολουθήστε μας στα social media

Αποκτήστε το ημερολόγιο 2021 με 13 φύλλα Λακωνικού τοπίου , πληροφορίες 6909031174